2012. július 26., csütörtök

a kakaómat szürcsölöm



csak a kakaómnak mondom el-
így tudnék csak gondolkozni?
sose tudok gondolkozni.miért?ijesztő,hogy nincs meg az a lendület..az az ihlet.március óta.

megŐrület-
két lépést tesz előre,majd ugyanazt a két lépést hátra is megteszi önmagában és idegesítőnek tartom. igen tulajdonképpen magammal van a legnagyobb gondom.
mindig örül az ember,ha új felfedezéseket tehet. tehát most örülnöm kéne,hogy megtaláltam a hibaforrást..?önmagamat.

mindig csak a rend a csend meg aaaa...rend-
első fázis:homokba dugott fej
második fázis:jól vagyok
harmadik fázis:egyedül vagyok baszki
negyedik fázis:egyedül vagyok dejó
ötödik fázis:tényleg egyedül vagyok basszus?
azt hiszem valahol itt ácsorgok egy helyben. de mi is lenne a hatodik?végre élvezném,hogy egyedül vagyok. vagyis nem mondom,hogy most nem,de néha előugrik valami nagyon pici kis lény odabentről aki még mindig le akar rántani a mélybe, próbálok ellenállni. például elsétálok és a végén eljutok az undor egy olyan szintjére, hogy ha nem néznének hülyének, odahánynék.

ének párbeszédje-
fogd már föl,fogadd el, legyél régi. csak egy kicsit húzd ki magad és mosolyogj úgy igazán boldogan. -de hogy kérhet egy nem igazán boldog lánytól valaki ilyet?micsoda utasító modor ez?nem teszem!majd ha tényleg úgy érzem,de most nem.ne.-én tudom mi kell neked..azt a bizonyos törődést keresed,ahaaha.tudom én mit jelent az.piszok egyszerű...


hosszú ez a nyár. vagy csak én érzem annak? menne már...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése